Endrede åpningstider for kundeservice i jule- og nyttårsperioden. Les mer her for å se når vi er tilgjengelige på telefon. God jul og godt nytt år!
Kunder, leverandører, ansatte, og andre kan rapportere om kritikkverdige forhold på en sikker måte gjennom Fjellinjens varslingskanal.
I denne kanalen kan du varsle om kritikkverdige forhold hos Fjellinjen som er i strid med rettsregler, skriftlige etiske retningslinjer i virksomheten eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet. Eksempler er forhold som kan innebære:
Du kan varsle ved å fylle ut varslingsskjemaet i linken nedenfor. Varselet mottas av Fjellinjen. Ditt varsel vil behandles fortrolig og identiteten din gjøres ikke kjent for flere enn det som er nødvendig for den videre behandlingen av saken.
I varslingskanalen er det også mulig å varsle anonymt ved å ikke fylle ut kontaktopplysninger, men anonymitet kan gjøre det vanskeligere for oss å undersøke varselet. Vi vil heller ikke kunne svare deg eller gi deg beskjed om sakens utvikling eller avslutning.
Skjemaet skal kun brukes for å varsle kritikkverdige forhold. Spørsmål om faktura og passeringer må sendes til vår kundeservice.
Skjemaet er sendt
Det skjedde en feil ved innsending av skjema