Endrede åpningstider for kundeservice i jule- og nyttårsperioden. Les mer her for å se når vi er tilgjengelige på telefon. God jul og godt nytt år!
Har du fått faktura fra Fjellinjen? Da har du kjørt igjennom en av våre 83 bomstasjoner i og rundt Oslo uten gyldig AutoPASS-avtale.
Her kan du laste ned fakturakopi, se dine bompasseringer og søke om betalingsutsettelse. Tjenesten er for bilister uten AutoPASS-avtale.
Her finner du svar på de vanligste spørsmålene relatert til faktura fra Fjellinjen.
Fjellinjen verken tilbyr, eller har ansvar for AutoPASS-brikker. Det kan være vanskelig å forstå hvem som gjør hva i bompengesektoren. Vi har laget en enkel samleside hvor du finner alt om AutoPASS.
Kjøretøy som passerer i våre bomstasjoner uten AutoPASS-avtale får faktura direkte fra Fjellinjen. De som passerer med en AutoPASS-brikke får faktura sitt AutoPASS-selskap.
Dersom du mener at du hadde en gyldig AutoPASS-avtale på passeringstidspunktet, må du kontakte ditt AutoPASS-selskap og undersøke hvorfor avtalen ikke var aktiv.
Bilistene som kjører i vårt område skal være trygge på at alle passeringer registreres, faktureres og betales riktig. Det gjelder både norske og utenlandske kjøretøy.
At alle passeringer registreres korrekt, er derfor selve grunnlaget for både inntektene og samfunnets tillit til Fjellinjen.
Korrekt registrering av alle bompasseringer er grunnlaget for selskapets inntekter og samfunnets tillitt til Fjellinjen.